7 Eylül 2013 Cumartesi

bugün asilerdeyim, kayıp haldeyim, sanırsın gölgeyim

evet bugün asi günümdeyim
tabi bunu sabahtan beri evde pineklememe de bağlayabiliriz
bir dolu dizi izledim, sonra biraz kitap, biraz müzik, biraz resim, kendimi oyaladım, sonra bolca sıkıldım
sonra çoğu zaman düşünüp de yadırgadığım hep aynı konuyu düşünmeye başladım
çevremdeki çeşit çeşit çeşit, say say say bitmek bilmez insanlar

bugün asileri oynadığıma göre
kim ne derse desin
herkesin bir kendini beğenmişliği var
herkesin birbirine bir gıptası var
herkesin birbirini ezmeye yeltenme huyu var
herkesin kendini farklı bir yerde gösterme amaçlı bir kendini yerme huyu var, vay mağduriyet
dobrayım ayağına patavatsızlık, kendini bilmezlik silsilesi var
her şeyin en iyisini bilirim ayağına, ukalalığıyla patronluk taslarken aslında komik olma durumu ve diğer insanlarca mecburen idare edilme durumu var
yani aslında hepimiz sefiliz
hep bir çaba içindeyiz, kimi zaman neden belli değil
egolarımızın tatmini peşindeyiz

aslında hepimiz aynı yerden geliyoruz, ama sürekli birbirimizin tepesine çıkma peşindeyiz
keşke hepimiz farkında olsak, Nil'in Ben Buraya Çıplak Geldim şarkısında dediği gibi "bazen ne yapsak 1-1 berabereyiz, ne mağlup ne galibiz"
ve hiç farkında değiliz bir çoğumuz "kayıp haldeyiz, sanırsın gölgeyiz, ayaktayken yerdeyiz"

sonunda da şarkıyı çocukların seslendirmesi çok anlamlı
saflık ve temizlik.. bir zamanlar hepimizin geldiği yer

not: şarkıyı dinlerseniz, klibini de izleyin derim, benim çok hoşuma gidiyor

Hiç yorum yok: