4 Ağustos 2012 Cumartesi

biraz akıllı bıdık, biraz özlem, biraz duygusal

uzuuun uzuuun çok uzun bir 7 ayın sonrasında yine yazıyorum..
uzuuun aralar verdikten sonra yine aynı şekilde başlıyor, yine "bu sefer bırakmıcam, kafamda da bir sürü şey var yazacak, devam edicem" diyorum diyorum diyorumm..

bu seferki başlangıcımı benim miniciğim kuzenciğime özlemimle yapmak istiyorum..

Adı Engin
Yaşı 6
onu görmeyeli aylar oldu
halbuki doğumu itibariyle ona bir aşk beslemeye başlamıştım
şimdi bir yeğenim de oldu pabucu dama atılmış gibi gibi olsa da o benim hala miniciğim ve onu çok özledim:(

bu özlemle onunla ilgili aklımdaki minik bir kaç ilginç hikayeyi paylaşmak istedim

akıllı bıdık hikayesi biiiir;
bir gün hep birlikte dışarı yemeğe gitmiştik
herkese olduğu gibi ona da servis açmışlardı
ve bizim akıllı bıdık dönüp annesine hayret içinde
"annee bana da bıçak koymuşlaaar" demişti
hani o minik ya,
kesici şeyler yakınında olmamalı ya,
ne olur ne olmaz, o annesini uyarır:)


akıllı bıdık hikayesi ikiii;
bir gün bizim evdeyken, hep birlikte çilek yiyorduk
bizim akıllı da bir yandan yiyor bir yandan "benim çilek alerjim var çok yememeliyim" diyor:)


akıllı bıdık hikayesi üüüçç;
bu hikaye sanırım İstanbul'da geçiyordu
annesi ile sokak aralarında yüyürken bizim akıllı havada bir martı görüyor,
kuşlarla o kadar ilgili ki martıyı tanıyor,
bir de "annee havada martı var, yakınlarda deniz olmalı" diye yorum yapıyor



bu 3 hikaye de 3-4 yaşında geçiyor
ah çok akıllı vah böyle zeki demicem ama gerçekten değişik yaklaşımlarıı, ilgi alanları olan akıllı bir çocuk olduğunu da herkes kabul eder sanırım? :)

bi de şimdi benim miniğim büyümüş deee 6 yaşında olmuuuş ilkokula başlıyormuş..
belki seneye bu yazıyı da okur:)

----------

Eğer bunu bir gün okursa kendisine not;
sen bu yazıyı okurken ben muhtemelen yine çok uzaklar olacağım..
ve yine seni özlüyor olacağım..
mucuk sana:)

Hiç yorum yok: