25 Nisan 2011 Pazartesi

buralarda yeniyim:)

Uzzuuuun zamandır bir blog yazmak isteyip bir türlü ucundan tutup başlayamıyordum.. ve başlangıcım temizlik yaparken bir anda karar vermemle oldu, bu durum sanki sık sık temizlik yaparmışım gibi bir his yaratabilir ama... ne siz sorun ne ben söyliyim:))

Evet artık karar vermiştim.. yazmaya başlayacağım dedim.. ama önümde bir soru bloğumun ismi ne olacaaakk??? bir an düşündüm; niye yazıyorum ben bu bloğu? ve cevap; ay şunu beğendim vay bunu beğenmedim diye hiç bi şeyi içimde tutmayıp dışarı vurmak için.. ve isim; ukala dümbeleği.

Aslında normal hayatta çok da ukala sayılmam, en azından ben öyle düşünüyorum:)
yine de ukalalık yapamam belki ama biraz niyetim var bu sefer, kihkih:))

evet buralarda yeniyim.. ne yazacağımı bilmiyorum, kimin okuyacağını hiç bilmiyorum.. muhtemelen şimdilik hiç kimse.. haa bir ev arkadaşım var, ona okuturum:)

ve ilk yazımı bu sözlerle bitirmek istiyorum;

Bir gün tren duracak
Vagonlar boş kalacak
Bugünün kıymetini bil
Yarın geç olacak
Bırak gülünç olayım
İster sefil olayım
İzin ver umutlanayım
Bırak serap göreyim
Başka hayat yok bunu bende biliyorum
Başka rüyam yoK ama ben onu istiyorum
Ukala dümbeleği
Çok biliyorsun işini
Beğenmiyorsun bir şeyi
Zor dostum zor
Mühim olan hangisi
Bana lazım sevgisi
Yere batsın serveti
Ah gönlüm ah
Gönül direnme bana
Sus kes sesini
Benki sabırlıyımdır
Vefalı kararlıyımdır
Bırak hata yapayım
Düşündüğün gibi yaşayım
Ne halim varsa göreyim
Sonucuna katlanayım
Başka hayat yok bunu bende biliyorum
Başka rüyam yoK ama ben onu istiyorum
Ve işte burdan da dinleyin; Nazan Öncel'den Ukala Dümbeleği..

Sevgiler..

3 yorum:

ayse dedi ki...

sirf temizlkten kacicam diye bu kadari da...... :)

Nil dedi ki...

hoş geldin :) blogun çok keyifli bence :)

€lf dedi ki...

teşekkürler, beğenmene çok sevindimm:))